במעמד רב רושם: הוכתרו שני דיינים חדשים בצאנז | תיעוד

נתי קאליש No Comments on במעמד רב רושם: הוכתרו שני דיינים חדשים בצאנז | תיעוד

במעמדים רבי רושם שהתקיימו במעונו של כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א הוכתרו 2 דיינים חדשים לבתי מדרשיות צאנז בבני ברק ובברכפלד | הרבי שליט"א נשא דברי תורה וברכה ושיבח את הדיינים החדשים וחידד בפני הנוכחים את חשיבות הקהל בהצלחתו של הדיין | גלריה

א. אייזנבאך צילום: א. אייזנבאך
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בליל ר"ח אלול נערכו 2 מעמדי הכתרה במעונו של כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א. במעמד הראשון הוכתר הגאון רבי נפתלי צבי לייפער שליט"א לדיין ומו"צ של בית המדרש החדש והרביעי בבני ברק דחסידי צאנז שנפתח לאחרונה ברח' רב אשי בבני ברק. הרב לייפער שליט"א, בנו של כ"ק האדמו"ר מנדבונה חיפה שליט"א ידוע בבני ברק בכלל ובקרית ויז'ניץ בפרט כדיין מפורסם זה רבות בשנים. 
 
במעמד השני שנערך מס' שעות לאחר מכן, הוכתר הגאון רבי ישראל פלדמן שליט"א כדיין ומו"צ של קהילת צאנז בברכפלד המונה מעל 100 משפחות.
הרב פלדמן שליט"א בנו של המחנך הנודע רבי יעקב אשר פלדמן שליט"א וחתנו של הרה"ג ר' אלימלך משה שטמר שליט"א מהמשפיעים הרוחניים הידועים בעיר בני ברק משמש מזה כמה שנים כראש כולל צאנז בברכפלד וכן כמו"צ נערץ בעיר ברכפלד.
 
במהלך המעמדים בהם השתתפו מתפללי בתי המדרש מכל עיר, נשא הרבי שליט"א דברי תורה וברכה ושיבח את הדיינים החדשים וחידד בפני הנוכחים את חשיבות הקהל בהצלחתו של הדיין וכן שיבח על עמידת המתפללים על חומר עוון דיברו בתפילה כשבסיום המעמד שתה לחיים ואיחל מברכות קודשו לדיינים שליט"א ולמתפללי בתי המדרש.
צילום: א. איזנבאך


0 תגובות